måndag 21 juni 2010

HEJ!

Varmt välkommen till min blogg, kul att du hittade hit. Äntligen har jag startat min blogg som kommer att vara kopplad till inredningsuppdrag jag gör, visa före och efter bilder som kan inspirera dig som läsare. Jag jobbar som inredningsarkitekt, så mina uppdrag är inte "bara" inredning och prylar utan handlar också om arkitekturen och omgestaltningen av rum och hela planlösningar. Jag fascineras av ytans användning och av att komma på den bästa lösningen för kunden, och kan tycka att en friggebod kan vara lika rolig att designa som en hel planlösning till en villa. Jag har även designat och planerat många kök, och lägger in alla dem allteftersom.

Jag hoppas du skall hitta inspiration till ditt eget hem här, vare sig du renoverar, bygger till eller -om, står inför ett nytt husköp och funderar på hur du kan ändra planlösningen, eller bara vill tanka inspiration. Kul att ha dig här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar