tisdag 19 april 2011

INSPIRATION FRÅN SLOTTSTRÄDGÅRDEN

Bild Ulriksdals Slottsträdgård

Snart är det påsklov! Eller, ja det har ni säkert redan, men det är snart påskhelgen med start skärtorsdag. Känner att jag skulle vilja besöka kanonfina Ulriksdals Slottsträdgård för lite vårträdgårdsinspiration samt ta en bulle med barnen i deras mysiga fik. Hittar så fina bilder (som vanligt) på deras hemsida. De är jätteduktiga på att skylta där, och man finner alltid massa inspiration. Ägaren herr Rappne själv är ju som bekant ett ständigt ansikte i Äntligen Hemma och det han inte vet om trädgård verkar inte vara värt att veta :) Jag lägger in lite fina bilder därifrån idag, ögon-påskgodis.



Ah, så fint! Om jag inte dödade varenda planta som kom hem till mig så skulle jag nog ha mer grönt hemma. Men de där träden, allvarligt, huuuuuuuur fina som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar