söndag 8 maj 2011

SKÖNA SÖNDAG


Hej alla läsare, jag har inte övergett er... Men jag börjar onekligen bli. lite. slöare. och. tröttare :) Fattas bara annat när det inte är så långt kvar till nya bebben. Jag påtar lite i utekrukorna och lapar sol, och jäser. (Alla blommor har klarat frostnätterna som kom i förra veckan, vad var det med haglet? Jisses.) Imorgon är det nya friska tag, ny vecka, och ni följer väl min nya blogg på Hus & Hem? Jag tänkte skriva där fram tills nya familjemedlemmen kommer, och sedan ha ett sommaruppehåll. Men vi ses här med, bar lite färre inlägg i veckan än vad det varit förut. Vi ses vänner, hoppas ni har haft en kanonhelg i försommarvärmen :)

1 kommentar:

  1. När är det nya familjemedlemmen ska titta ut? Om h*n kommer som beräknat såklart. Jag var och hälsade på en tre veckors bebis häromdagen, man bli ju sugen alltså på en liten igen även om det bara var tio månader sedan sist för mig :)
    Roligt att du fortsätter med denna bloggen även över sommaren och även om det blir färre inlägg. Vi finns där när du har lust och tid att skriva!
    Kram o Lycka till!

    SvaraRadera