fredag 17 februari 2012

TILL ALLA ER SOM SÖKT INREDNINGSARKITEKT



Till alla er söta läsare och inredningsintresserade som sökt mig på min mail, karin @ studiokarin.se , till er vill jag bara säga



för er förfrågan. Och ursäkta att jag inte hunnit svara i januari och februari. Det framgår inte så tydligt på bloggen, men jag är  delvis mammaledig med min 8 månaders bebis. Så mina vardagar ser oftast ut som ovan. Då autosvaret på mailen som informerar om detta inte fungerat, skall jag ta mig tid nu att svara alla er som efterfrågat min hjälp. Jag skall läsa era brev och komma med offert och tips och svar. Ja, jag tar uppdrag, men arbetar färre timmar än vanligt, så det kanske tar längre tid att kavla in projekt. Och ja, jag ritar om kök, jag kan lösa badrum, stora om små, ordna ett bångstyringt vardagsrums möbleringsplan, rita om nedervåningen så att ni får ett till rum... Med mera. Men ni skall alla få personliga svar, och återigen - tack för era brev. Det är just detta som bloggen är till för: att hitta er som är i behov av inredningsarkitekt! Trevlig fredagkväll till er alla :)



Bild studio karin

2 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning på ditt mail Karin! :)

    Ha en underbar fredagskväll och helg!

    Johan

    SvaraRadera
  2. Tack Johan, speciellt, det var nog tack vare dig jag förstod att den andra mailen var obesvarad utan autosvar... :)

    SvaraRadera