fredag 30 mars 2012

FÖRNYA DINA MÖBLER MED VÄRLDENS SMARTASTE IDÉ



Det kom ett nyhetsmail som måste vara sänt från himlen. Mina böner hörda. Som jag har letat! Jag har länge behövt ett par snyggare möbelben till några möbler hemma, och jag har funderat på att låta göra på snickeri, letat på nätet, dissikera en annan möbel och ta tassarna? Men nej, för nu har någon äntligen satt idén i massproduktion; byt ut de tråkiga standardbenen på dina IKEA möbler till något mer exklusivt! Och så kan det bli så här bra som ovan. Klicka in på Prettypegs om du också vill uppdatera dina möbler. Just nu har de dessutom öppningsrea, så jag har beställt ett par till en möbel. Vad det blir får ni se. Ååååååhhh så spännande :)))








Bild Prettypegs


1 kommentar:

  1. Men åh, vilken toppen idé. Finns massa fint :) kram och Trevlig helg! K

    SvaraRadera