fredag 23 november 2012

PAUSAR



Hej kära ni! Jag har inte hunnit kika in här på hela veckan, hemmet lades ju ut till försäljning i förra veckan och denna vecka small det till med sista fixet målat trappan städat plockat fixat möbler som saknades byta lampor där de var slocknade fixa blommor i utekrukor ställa fram utemöbler igen och ja just ja - en förhandsvisning, pigg budgivning och mäklarskrivning och hemmet sålt innan visning. Jag hann inte blinka. Blogga desto mindre. Och ni är såååååååååå många inne just nu dagligen :O Flera tusen :O Men här kommer en pausbild från mitt köksbord i detta nu, från en trött inredningsarkitekt slash glad tjej som käkar brunch med grannmammor. (Får man ta med sig grannar när man flyttar?) Men det blir bra. Mot nya mål :) Nya hemmet är ni många som frågat om, jag får väl glänta lite på en fasadbild vad det lider. Kram och hej, trevlig fredag på er så ses vi i helgen :)


Bild studio karin

3 kommentarer:

  1. ja! Supernyfiken på nya huset. Och varför ni flyttar, när ni just renoverat klart? Dök det totala drömhuset upp bara sådär? Sånt händer.

    Hälsningar från Madrid

    SvaraRadera
  2. Grattis!!

    Härlig Bild du bjuder på. Själv sitter jag här med en pappmugg...bättring får det bli ;)

    Trevlig helg!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Lotta, en skön sitta-ned-stund-för-sig-själv-med-kaffe , då går nog pappmugg bra också. Men jag - när jag ska känna mig riiiiiiiiiktigt ledig - dukar lite finare :) Rekommenderas.

    Eastcoastmom, jag får göra ett inlägg om nya huset, det är så många som frågar! :)

    kram på er
    Karin

    SvaraRadera