torsdag 18 april 2013

UTFÖRSÄLJNING AV PROVKOLLEKTIONER PÅ STOCKHOLMS MODECENTER




Hej! Här kommer ett tips för modeintresserade som har lust att gå på utförsäljning i helgen. Idag var jag nämligen hos några vänner som har en monter i Stockholms modecenter och kikade runt. Ni vet där agenturerna är, eller där kläderna håller till INNAN de hamnar i butikerna. Det skall vara utförsäljningar av alla provkollektioner, i alla montrar, i helgen. Modecentret i sig ligger i en väldigt häftig byggnad, en gammal fabriksbyggnad i Sickla. Jag var där för att kika i Olily väskornas monter. En favorit. I montern jag var och shoppade finns Oilily, Pip bags samt ett läckert holländskt märke som heter Leontine Hagoort. Jag kikade på laptopväska i mönster men hade svårt att bestämma mig :)




Men min absoluta favorit när det kommer till Olily bags är barnväskorna! Det har ingen missat som läser denna bloggen ;) Båda tjejerna har ett par. Störtsöt killrygga ovan, samt en liten nalleväska.




Och äntligen fick lillebror en mini-resväska som ena storasyrran (hennes här). Den grå i bakgrunden är han nu lycklig ägare till. Och tjejerna fick en stor weekendbag i samma mönster som den röda ovan. Ett gytter av korridorer... Olily bags ligger i nedre plan korridor 5. Skynda fynda :)






Bild studio karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar