måndag 24 juni 2013

DAGBÄDD I UTERUMMET




Hej måndag! Det börjar kännas att det är sommar på bloggen, det går visst på halvfart :) Efter att ha spenderat den soliga eftermiddagen och kvällen i trädgården inser jag att det skulle sitta fint med fler sitt-typer än de två grupperingar som finns idag; det gigantiska matbordet (som jag ju måste visa er!) och däckstolarna. Jag skulle vilja ha typ en daybed utomhus, hade inte varit dumt alls. Inspo på det idag. Gärna en i gammal kolonialstil, och får jag nu ändå önska skulle det vara teak som blivit grå med tiden. Men, vitt går ju bara på bild hemma hos mig :) Det fick nog bli ljust grå eller blå kuddar för mina barns del... :)




Bild pinterest

1 kommentar:

  1. Åh det har jag också längtat efter men vi har inget tak. Det där ser ju bara så härligt ut! :)

    SvaraRadera