fredag 13 juni 2014

INVIGNING OCH ÖPPNINGSHELG I STUDION



Heeeeeeeeeeej, nu är vi öppna!! Ja öppnat har vi ju haft i två månader men i helgen har vi öppningsevent med blomstermarknad och produktförsäljning för byborna och de fina människor som letar sig hela vägen ut till Saltsjöbaden :) Dagens första besökare var en bloggläsare, ooh så trevligt. Så här ser det ut utanför idag, och små skyltar har vi fått upp i fönstret också. Stora skyltar på fasaden kommer snart. Vi är så glada och stolta idag, gud så man kan jobba när man gör det för sig själv! Idag var det lovat regn men vi har solsken och både vi och vår lokal skiner idag. 





Jag visar ju arkitektoniska favoritprodukter i studion, och min pride and joy just nu är den nya beslagstavlan jag har fått från Superfront! Jag ritar ju många kök, och det finns inga beslag som jag brinner så mycket för som dessa. Jag älskar de massiva mässings- koppar- och marmorbollarna. Och fjärilarna. Och ... ja alla :)




Hyllan som tillverkades bara i tisdags, och målades i går! Jag valde en ljust grå kulör på stående fot, 2002-Y och det blev så bra. Många av Elins klassiska möbler har den kulören, bl a den lilla pralinen till fint runt bord som kom igår. 





Sideboardet från Superfront skall få topskiva så småningom. Mönstret jag valde blev Blocks....




....för jag skulle matcha de med den stora platsbyggda hyllväggen i mönster. Marmorprover och dekor i hyllorna här.




Stolen.nu's möbler i vårt mötesrum, win-win situation för oss som får använda de fina produkterna samtidigt som de visas.




Ja, nu är det invigt! :)




Bild studio karin







4 kommentarer:

  1. Åhhh vilken härlig känsla det måste vara. Grattis till öppningen! Så snyggt också :)

    SvaraRadera
  2. Åå Karin, så fint! Stort grattis till denna händelse. Invigning av sånt är stort.

    Blir så glad av att se allt detta.. och att fortsatt följa dig i din så trevliga blogg också. Nu måste man förstås titta in där på riktigt en dag, ja, när man besöker storstan alltså, nästa gång.
    Lycka till med din studio - på nytt vis, absolut lyckat!

    SvaraRadera
  3. Grattis Karin! Vad stort!! Lycka till // Kristin

    SvaraRadera