måndag 25 augusti 2014

SYNTAX ERROR



Hej måndagmorgon! Och här borde jag storma in med nystart i hjärnan, kaboom. Men det har blivit overload i hjärnan av alla beslut kring utbyggnad och renovering och övergång mellan sommarlov och skolstart. Skall jag hämta färg åt målarna idag? Eller skall jag kika på ny soffa eller ska jag göra ritningarna klara till nya köket eller skall jag kanske ta hand om semestern som ligger utspridd över hela hemmet eller skall jag åka till kontoret och starta upp mer eller har jag lämnat alla barnen på sina rätta ställen och vem skall hämtas först, och när, och har någon en aktivitet idag, vad är det för dag? Jag känner ett case av syntax error kommer farande, med medföljande blockering av de mer ordentliga synapsbanorna. Det blir en obstinat blocket-surfing av hundvalpar istället. Helt och hållet oresonligt och ohållbart att kasta in en ny hund i ekvationen. Men vi har ju ingen vovve sedan ett halvt år tillbaka och jag undrar om det inte är en gång hund alltid hund. Den kommer naturligtvis inte att tugga på soffor eller gå på toaletten på mina mattor och vara lika ren och söt som valpen på bilden (inte min)... Min hjärna är gravid med en valptanke och det är syntax error idag. Kram på er


Bild lånad här


1 kommentar:

  1. Hei! Søker opp marmorbord på google og der kommer ditt flotte bord opp som første søk:) Har du fortsatt leverandøren på bordet? Superfinblogg:)))

    SvaraRadera