fredag 20 februari 2015

MUMMA FÖR SJÄLEN




Jamen, hörni, då tar vi sportlov då! Jag hoppas att det vankas massor av sådant här, mumma för både ögon och själ och mage. Jag tar alltid in matupplevelser (restaurangbesök och findukade söndagsmiddagar) via ögonen, jag är lite Rainman så... Kan komma ihåg interiörer och dukningsstil från restauranger jag blivit inspirerad av, in till detaljerna. Men jag kan inte komma ihåg vad jag åt under samma restaurangbesök om så mitt liv hängde på det. 




Så här vackert serverad frukost önskar jag unna mig under lovet, tillsammans med glada barn och lugn och ro för egen del i veckan framöver. (Och, nej, det är inte jag som bakat, bild är hittad här.) Och bye bye vabruari, nu blir det vårmånaden mars efter detta lov minsann!! Mumma all around! Jag tittar nog in lite under sportlovet, men jag önskar er en trevlig helg så länge!


Bildkälla 1-2 här












1 kommentar: