fredag 17 april 2015

UTEPLATSDRÖMMER





Hej fredag! Nu är veckan snart slut och min dator skall in på service. Gudars skymning vad den bråkar, inget blir gjort och krasch hotar och nu får det vara nog. Jag får jobba så gott jag kan utan dator, och sedan får det bli det trädgårdsjobb i helgen istället. Eller trädgårdsjobb och jobb förresten, jag älskar att fixa i trädgården i april. Det är som att man återvänder dit ut med nya ögon och önskemål om vad som kan göras, vad som bör göras, vad man vill göra.... och vad man tror sig hinna med i form av projekt innan man slutar fixa med trädgården för att bara njuta på sommaren. Mysiga sittplatser i solen vill jag skapa i år, fler olika sorters sittgrupper än bara matbordet. Bild ovan från pinterest, önskar jag hade kalsktensgolv och teaksoffa på plats redan. Trevlig helg vänner :)


Bild pinterest

2 kommentarer:

  1. Det finns ju inget värre än en dator som krånglar.. Men det är ju tur att du har härliga trädgårdssysslor framför dig :)

    Trevlig helg till dig med!
    / Jonna

    SvaraRadera
  2. Ja, bara värmen kommer så startar vi igång alla härliga projekt! : )

    SvaraRadera