söndag 1 januari 2017

GOTT NYTT ÅR OCH VÄLKOMMEN 2017




Önskar er alla ett riktigt gott nytt år, och en superb start på 2017! Mitt största och bästa nyårslöfte detta året är att vara bättre på att vara i nuet, ägna mig åt en sak i taget. Inte ha tusen flikar öppna i huvudet samtidigt. Att på så sätt bli både effektivare och bättre på det man håller på med för stunden (vare sig det är jobb eller att vara ledig) är ett pågående förbättringsjobb. Som många skulle behöva praktisera lite mer. Att inte ha smartphonen för ögonen, samtidigt som man pratar med barnen, jobbar lite på datorn med en handen och samtidigt försöker lösa det där problemet i bakhuvudet... Bättre nu-fokus, varvat med vila och på så sätt även vara effektivare i arbetet - det ska bli mitt recept 2017. Jag har blivit bättre på att ladda ned när det är ledigt, och därför får bloggen - liksom jag - vinterlov denna första veckan på året. Några ögonblicksbilder från hur mitt vinterlov ser ut bjuder jag på idag. Jag hoppas ni får en underbar och rolig nyårsvecka - vi ses till skolstart :)



Bild studio karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar